Nieuwjaarsreceptie 2012 - Xaveriusparochie-wijkcomite

Nieuwjaarsreceptie 2012

Parochie > Parochie Activiteiten

Nieuwjaarsreceptie in de Xaveriusparochie 15 januari 2012

Na de zondagse eucharistieviering van 11.15 u werd achteraan in de kerk voor alle parochianen een nieuwjaarsreceptie gehouden. Het  parochieteam zorgde ervoor dat er lekkere hapjes en drank klaar stonden.  Iedereen kon zijn medeparochianen de beste wensen voor 2012 toewensen en ondertussen genieten van een fijne versnapering en een drankje. Aan de hand van een jaaroverzicht in PowerPoint , lichtte pastoot Didier de voorbije activiteiten van 2011 toe en werden er al data medegedeeld voor 2012. Er werd nog lang nagekaart, ideeën werden naar voren gebracht, en er werd al hoopvol naar de activiteiten van onze parochie in 2012 naar uit gekeken.
Dank aan Marleen, Frieda, Raymond, Madeleine,  Mit, Maurice en Martha voor de catering, aan Wim voor de samenstelling van de presentatie en alle die hun steentje hebben bijgedragen tot een succesvolle nieuwjaarsreceptie