Soep in de kerk 21/12/2014 - Xaveriusparochie-wijkcomite

Soep in de kerk 21/12/2014

SOEP (OP DE STOEP) in de kerk

Zondag 21 december werd in de Xaveriuskerk voor de actie Soep op de stoep de titel verandert in soep in de kerk.
Vanaf 10.45 u kon iedereen een emmertje soep van 1 liter aankopen om welzijnszorg te steunen. Verschillende dames hadden er voor gezorgd dat er verse soep beschikbaar was, waaronder de volgende varieteiten: tomaten, paprika, rode bieten, bloemkool brocolli, prei, prei ajuin, witloofsoep. In totaal werden er meer dan 42 emmertjes gevuld met deze heerlijke vloeistof. Bij de kleine stand achteraan in de kerk  kon men genieten van een lekkere warme soep. Juist voor de start van de eucharistieviering van 11.15 u was al meer dan de 3/4 van de verkocht. Na de viering rond, 12.15 u, konden de laatste liters aangekocht worden. En vrije bijdrage leverde toch nog een mooie som op die we konden overmaken aan Welzijnszorg.
Bedankt aan de soepmaaksters, en zeker ook de kopers