Vrijwilligersfeest 2/3/2012 - Xaveriusparochie-wijkcomite

Vrijwilligersfeest 2/3/2012

Vrijwilligersfeest Xaveriusparochie
op 2 maart 2012

Ook dit jaar werden alle vrijwilligers van onze parochiegemeenschap en het wijkfeest feestelijk uitgenodigd  voor  een heerlijk kaas en wijnavond.
Het is door het enthousiasme van de vele medewerkers dat we deze bloeiende parochie levend kunnen houden. De inzet van de kerkraad, het parochieteam, de kuisploeg, de lectoren, de predikers, de mensen van het onderhoud, de cateringploeg, de helpers tijdens de wijkfeesten, en nog zoveel anderen op vele gebieden is ongelofelijk.

Pastoor Didier benadrukte eveneens in zijn speech op het belang van al die mensen. Zelfs nu in een tijd dat deze parochiegemeenschap voor grote uitdagingen staat,
mogen we de woorden "ten dienste" staan zeker niet wegcijferen.

Na een frisse Cava als aperitief, konden een dertig tal vrijwilligers aanschuiven aan het kaasbuffet, dat fijn versierd was, en een groot assortiment aan kazen aanbood.
Gezellig werd er gesmuld en gekeuveld aan de verschillende  tafels van 8 personen

Een lekker tasje koffie met een praline sloot deze fijne avond af.