Vrijwilligersfeest 6/4/2013 - Xaveriusparochie-wijkcomite

Vrijwilligersfeest 6/4/2013

Vrijwilligersfeest 6 april 2013

Er zijn heel wat vrijwilligers die onze parochie levendig houden. Helpende handen waar we altijd kunnen op terug vallen om de verschillende activiteiten vlot te kunnen verlopen. Mensen die voor de catering zorgen, kerkpoetsers, lectoren,  bloemschikster,  technisch onderhoud . Leden van het parochieteam, kerkraad, medewerkers van het wijkfeest en van de verschillende parochiale activiteiten. Kortom heel veel volk.
Elk jaar worden deze mensen dan ook uitgenodigd voor een gezellig samenzijn, met een lekker etentje, dat van start ging om 19 u. Pastoor Didier verwelkomde iedereen en bedankte al de aanwezigen , maar ook die er vandaag om een of andere reden er niet bij konden zijn, voor hun inzet.
De jaren 2013-2014  zullen jaren worden van vernieuwing, anders vieren, aanpassingen worden . Maar één ding staat vast, en we benadrukken dit nog eens, ondanks dat de jezuïeten vertrekken, de parochie blijft bestaan met al zijn diensten.  Na een toast op een succesvol jaar konden we aanschuiven aan het buffet.
Een fijn kaasbuffet geleverd door kaashandel Ann, zorgde er voor dat het een gezellige avond ging worden. Met een 25 tal personen verdeeld over een 3 tal tafelblokken  kon iedereen onder elkaar babbelen, ideeën uitbrengen, of herinneringen ophalen.
Een geslaagde avond in een mooi versierde parochiezaal. Het werd vlug 22 u en nadat nog enkele vrijwillegers de afwas hadden gedaan, konden we de zaal sluiten rond 23 u.